פעילויות העשרה ייחודיות במגמת קולנוע

במסגרת המאמצים להביא ערך מוסף גבוה לתלמידים אירחנו במגמה מספר מובילים בתעשיית הקולנוע בישראל, למאסטרקלאס ייחודי ובלעדי:

הראשון, יוסי אפלבאום, מעצב פסקול, זוכה 4 פרסי אופיר, מומחה בתחומו.

יוסי הביא לתלמידים את מורכבות עולם הסאונד, המחשבה מאחוריו והעושר האודיטורי המשפיע על תחושות הצופה. כל זאת רגע לפני שהתלמידים ניגשים לערוך את סרטי הגמר שלהם (שהם בעיצומם) ולהביא אליהם רובד נוסף ועושר של סאונד. יוסי גם התייחס ספציפית לתסריטים של התלמידים ונתן להם טיפים וכיווני חשיבה נוספים על הסרטים שלהם.

השני, אריק להב ליבוביץ, עורך בכיר וגם זוכה 4 פרסי אופיר על עריכת סרטים וסדרות טלוויזיה:

אריק הגיע בסביבות פורים ולכן בחר לדבר על גישה הומוריסטית בקולנוע ואיך עריכה יכולה להשפיע על התחושה של הצופה. כאמור, התלמידים עורכים את סרטיהם וקיבלו פרספקטיבה מאיש מקצוע על הרעיונות שלהם. אריק הביע נכונות לשמור על קשר עם התלמידים ואף לצפות בראפקאט שלהם ולתת להם משוב.

השלישית, איילת מנחמי, במאית ועורכת הסרט "7 ברכות", זוכה 10 פרסי אופיר לשנת 2023, ביניהם על הסרט הטוב ביותר, הבימוי הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר, שחקנית משנה, תלבושות, פס קול ועוד. 

התלמידים "סוגרים מעגל" עם איילת, אותה הם פגשו בכיתה יוד, במפגש זום, לאחר שצפו בסרטה "נודל" ולאחר שיצאנו בעקבות הסרט לדרום תל אביב לסיור לוקיישן ותחקיר היסטורי. כעת שהתלמידים בגרו והם עצמם מסיימים הולך להיות מפגש מרתק ומרגש, אשר יתקיים בכיתת הקולנוע. כמובן שצפינו יחד השבוע בסרט בכיתה והתלמידים מכינים שאלות לאיילת בעקבות הצפייה.

ביום חמישי 30.5.24 יתקיים ערב סיום המגמה, ערב קסום של קולנוע, ובו יוקרנו סרטי הגמר של בוגרינו.

קישורים מהירים

פייסבוק ביה״ס

אינסטגרם ביה״ס